Arkistot päivämäärän mukaan: 15 syyskuun, 2018

Seuran jäsenten väliset mestaruusammunnat ja RHY:n kisa

Seuran jäsenten väliset mestaruusammunnat pidettiin Peltojärven ampumaradalla 15.9.2018  klo 10 – 16. Ammutiin kuusi laukausta liikkuvaan hirvitauluun.  Pitkästä aikaa järjestettyihin kisoihin osallistui kuusi seuran jäsentä.  Tulokset:

Pertti Moilanen 53 pistettä, Lauri Alatarvas 49, Marko Välikangas 41, Tapio Kukkola 37, Toivo Jussila 28 ja Ari Rytilahti 27pistettä.

Kemijärven RHY:n seurojen väliset kilpailut järjestettiin 22.9 Peltojärven radalla.  Seuraa edustivat: Jouni Kellokumpu, Lauri Alatarvas, Antti Kerkelä ja Pertti Moilanen.  Tiukassa kisassa joukkue sijoittui toiseksi häviten ensimmäisen sijan kolmella pisteellä!  Voiton nappasi tällä kertaa KKE:n joukkue. Onnittelut seuran joukkueelle, ja myös KKE:n porukalle.