Arkistot päivämäärän mukaan: 27 helmikuun, 2019

Kuvia jäseniltä

Metsästykseen, luontoon tai seuratoimintaan liittyviä kuvia kaivataan kotisivuille varsinkin nyt kun aktiivinen metsästyskausi on lepovaiheessa.  Alla jäsenen lähettämä kuva viime syksyltä. Koiran rotu on Punainen irlanninsetteri. Rotu on kanalintujen metsästykseen jalostettu seisova lintukoira.  Punainen irlanninsetteri on kestävä, taitavasti tuulta ja maastoa hyväksikäyttävät ilmavainuinen lintukoira, joka osoittaa linnun sijainnin metsästäjälle jähmettymällä ns. seisontaan. Tyypillinen punainen irlanninsetteri on energinen ja vilkas koira, joka on luonteeltaan avoin ja sosiaalinen. Koira nauttii yhdessä tekemisestä ja osallistuu mielellän perheen yhteiseloon.  Rotu sopii hyvin myös lapsiperheille. Koira tarvitsee paljon liikuntaa ja perusteellisen tottelevaisuuskoulutuksen. Rotumääritelmän mukaan punainen irlanninsetteri on luonteeltaan tarkkaavainen, älykäs, tarmokas, lempeä ja uskollinen.

Kuvassa olevan koiran omistaa Merja ja Ari Vainio

Punainen irlanninsetteri Jaska.